Jak zainstalować plik APK / APKS / OBB na Androida?
Cześć, Możesz tam pobrać plik APK "Smart Switch" dla infocus Vision 3 Pro bezpłatnie, wersja pliku apk to 3.7.65.4 aby pobrać do infocus Vision 3 Pro po prostu kliknij ten przycisk. To łatwe i gwarancja. Dostarczamy tylko oryginalne pliki APK. Jeśli którykolwiek z materiałów w tej witrynie narusza Twoje prawa, zgłoś nam
▣ Smart Switch daje Ci swobodę przenoszenia kontaktów, muzyki, zdjęć, kalendarza, wiadomości tekstowych, ustawień urządzenia i nie tylko do nowego urządzenia Galaxy. Ponadto Smart Switch™ pomaga znaleźć ulubione aplikacje lub sugerować podobne w Google Play™.
▣ Kto może przenieść?
• Właściciele systemu Android™
— Android 5.0 lub nowszy
• Właściciele systemu iOS™ — wybierz opcję, która najbardziej Ci odpowiada:
— Przekazywanie danych przewodowo z urządzenia z systemem iOS na urządzenie Galaxy: system iOS 5.0 lub nowszy, kabel do urządzenia z systemem iOS (złącze Lightning lub 30-stykowe) oraz złącze USB
- Importowanie z iCloud™: iOS 4.2.1 lub nowszy i Apple ID
- Przesyłanie z komputera PC/Mac za pomocą iTunes™: oprogramowanie Smart Switch na komputer PC/Mac – Rozpocznij http://www.samsung.com/smartswitch
▣ Co można przesłać?
- Kontakty, kalendarz (tylko zawartość urządzenia), wiadomości, zdjęcia, muzyka (tylko zawartość bez DRM, nieobsługiwane przez iCloud), filmy (tylko zawartość bez DRM), dzienniki połączeń, notatki, alarmy, Wi-Fi, tapety, dokumenty, dane aplikacji (tylko urządzenia Galaxy), układy ekranu głównego (tylko urządzenia Galaxy)
- Możesz wysłać dane aplikacji i układy ekranu głównego, uaktualniając urządzenie Galaxy do systemu M OS (Galaxy S6 lub nowszy).
▣ Które urządzenia są obsługiwane?
• Galaxy: Najnowsze urządzenia mobilne i tablety Galaxy (od Galaxy S2)
• Inne urządzenia z systemem Android:
- HTC, LG, Sony, Huawei, Lenovo, Motorola, PANTECH, Panasonic, Kyocera, NEC, SHARP, Fujitsu, Xiaomi, Vivo, OPPO, Coolpad, RIM, YotaPhone, ZTE, Gionee, LAVA, MyPhone, Cherry Mobile, Google
* Ze względu na kompatybilność urządzeń instalacja i używanie aplikacji Smart Switch na niektórych urządzeniach może być niemożliwe.
1. Aby przesłać dane, oba urządzenia muszą mieć co najmniej 500 MB wolnego miejsca w pamięci wewnętrznej.
2. Jeśli masz urządzenie innej marki niż Samsung, które stale rozłącza się z siecią bezprzewodową, przejdź do Zaawansowanych ustawień Wi-Fi na swoim urządzeniu, wyłącz opcje „Inicjuj Wi-Fi” i „Rozłącz słaby sygnał Wi-Fi” i spróbuj ponownie.
(Opcje opisane powyżej mogą być niedostępne w zależności od producenta urządzenia i wersji systemu operacyjnego).
Usługa aplikacji wymaga następujących uprawnień. W przypadku uprawnień opcjonalnych domyślna funkcjonalność usługi jest włączona, ale niedozwolona.
[ Wymagane uprawnienia ]
. Telefon: Służy do potwierdzania numeru telefonu (Android 12 lub starszy)
. Rejestry połączeń: Służy do przesyłania danych rejestru połączeń (Android 9 lub nowszy)
. Kontakty: Służy do przesyłania danych kontaktów
. Kalendarz: Służy do przesyłania danych kalendarza
. Aparat: Służy do skanowania kodów QR w celu łączenia się z telefonami i tabletami Galaxy
. SMS: Służy do przesyłania danych SMS
. Pamięć: Służy do zapisywania plików niezbędnych do przesyłania danych (Android 11 lub starszy)
. Pliki i multimedia: Służy do zapisywania plików niezbędnych do przesyłania danych (Android 12)
. Zdjęcia i filmy: Służy do zapisywania plików niezbędnych do przesyłania danych (Android 13 lub nowszy)
. Urządzenia w pobliżu: Służy do wyszukiwania urządzeń w pobliżu za pomocą Wi-Fi lub Bluetooth (Android 12 lub nowszy)
. Lokalizacja: Służy do łączenia się z urządzeniami za pomocą Wi-Fi Direct, co udostępnia Twoją lokalizację urządzeniom w pobliżu (Android 12 lub nowszy)
. Powiadomienia: służą do dostarczania informacji o postępie przesyłania danych (Android 13 lub nowszy)
Jeśli wersja oprogramowania systemowego jest niższa niż Android 6.0, zaktualizuj oprogramowanie, aby skonfigurować uprawnienia aplikacji.
Wcześniej przyznane uprawnienia można zresetować w menu Aplikacje w ustawieniach urządzenia po aktualizacji oprogramowania.